zaterdag 13 augustus 2011

2 neefjes

De twee handen op één buik brengen een paar dagen samen door en dat is uiteraard dolle pret.

De ene hand is een grappig baasje. Op mijn vraag wat hij nu toch wel 't aller, allerliefste at kreeg ik als antwoord: "Ik lust enkel Aiki-Noodles. Je weet toch wel waar ze dat verkopen he?"

Als hij één van de poezen ziet dan zegt hij:
"Ach ziedes wiedawe hier hebben?"
Laat ik het zo zeggen, het is een tof kereltje om in huis te hebben.

En aangezien de ene hand op de buik het petekind van H.T.B is, had zijnen peepe (ik zeg dit om H.T.B. te plagen), een verrassing voor hem in petto! Gaan rijden met een Cars-auto!!!



En of hij genoten heeft.

Na de eerste ronde vond de ene hand, dat de andere hand wel moest vragen of hij voorbij mocht steken. Dus hebben we eventjes moeten vertellen dat je dat niet kan vragen als je aan het karten bent.

Maar zoiets kan lucratief worden opgelost:
Grote hand steek kleine hand voorbij, doet teken, die laat je gaan en de kleinste hand, die gooit bij het meisje dat nog in de groep zat de deur toe!
Joppeke kwam kijken


En nu... zijn ze op poezenjacht.. een deken om hun heen en een Beertje op een stokje als soort van poezenvangkruis.




En straks.. gaan ze wat rusten... tot morgenvroeg!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...