zaterdag 6 augustus 2011

Gwidooooooo

Volgens H.T.B. ben ik precies "Gwidooooooooooo" van Cars als ik het boormachine in de aanslag hou.

Ik doe dan altijd eens "wiewie" voor ik aan mijn klus begin.



Zo ook vandaag, aangezien 't grof vuil volgende week  langs komt en er een kast uit elkaar diende gehaald te worden.

En het resultaat mag er zijn - de kast (enkel het frame blijft nog over) staat al beneden, één schuif heb ik in zijn geheel gehouden, zodat ik de andere 3 die ik uit elkaar heb gehaald erin kon stoppen.Nog niet zo dom hé van mijzelf, al zeg ik hetzelf.

De kast naar beneden krijgen ging tot het tweede tussenverdiepje en dan zag ik de grote trap naar beneden en dan dacht ik: "Tees komt  niet in orde! "Ge gaat met uw sjokkedeinzen naar beneden stuiken. Languit op de mat beneden liggen met uw gat bloot en dan komt Burenbron buiten die al die tumult heeft gehoord!"

En alsof er gedachten gelezen konden worden: "Burenbron kwam buiten!" En die stak zijn brede schouders mee onder de kast en ik kon gerust adem halen, want hij had mijnen derrière niet moeten aanschouwen op de mat!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...