dinsdag 23 augustus 2011

Weergoden

Waarom moet het water er tot de middag met bakken uitvallen?

Om ervoor te zorgen dat "Mijnheertje Koekepeertje" die vandaag aan Agrogolf ging doen, er gelijk een verzopen kieken zou gaan bij lopen?

Zelfs M.K.P vroeg deze ochtend toen hij het trieste weer aanschouwde:
"Mama, wat moet ik doen als mijn bal in een plas water ligt, straks?"
M: "Hem ernaast leggen, of je gaat onder de modder zitten!".

Deze middag lichte regendruppels op de Veluxen van het werk.. toch maar mijn kans wagen om naar de buur te gaan. Onze buur is de "Geubels zijn vroegere werkgever".

Droog binnen en licht vochtig bij terugkeer. Toen mijn collega en ik, drie hoog waren, daalde de regen weer met bakken uit de lucht neer!

En nu!! Nu een stralende blauwe hemel. Ge zou van minder uw bloten derrière laten zien...

En weet ge nu goed watte? Sebiet, allicht zo binnen een half uurtje dan zal het weer gaan gieten zeker?

Afwachten hoe Mijnheertje Koekepeertje er straks zal uitzien. Want het enige wat ik hem had meegegeven was, een paar sokken en andere schoenen, maar dat zal niet opwegen tegen een loodzware natte jeans, doorregende jas en polo.

Viva de zomer!!!

En nu maar hopen dat ik deze nacht ook wel wat beter slaap en niet tot 3 uur naar de kletterende regen moet liggen luisteren.

UPDATE:
Droog thuis geraakt en Mijnheertje Koekepeertje is naar een binnenspeeltuin geweest. Happy Mom!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...