donderdag 14 juli 2011

Gepimpel



De kleintjes van de eerste lichting weten maar al te goed de notenstaaf hangen bij ons.

Je zou voor je plezier afwassen om het schouwspel vanuit de keuken gade te slagen.

Mevrouw "le Pigeon" daarentegen die zat wat triest te wezen op de draad. Haar bakje stond onder water. Dus water eruit en nieuwe goodies (maïs, zaden, etc...) erin en bakje wat verder onder het afdak zodat de regen het niet meer kon verzuipen.

Zo was ieder vogeltje weer tevreden.

Ge wacht uw beurt af op de waslijn, Capice!!!

 




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een mezenstripverhaal wat leuk! Ik geniet altijd weer van het clubje wat 2x daags mijn tuin aandoet en rondom het voer en alles scharrelt.

elke zei

ah, ik dacht eigenlijk al dat ik onverantwoord was door mijn voederbakje te laten hangen in de zomer (we willen immers geen luie vogels kweken). Maar blijkbaar ben ik niet de enige. *oef*

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Normaal zeggen ze dat idd, maar ik krijg dat ook niet over mijn hart, dus laat ze maar lekker knabbelen aan dat lekkers...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...