zondag 3 juli 2011

Wat als...

Gisteren brachten we een bezoekje aan Prananatha in Kontich.

We waren er al eens op zoek naar geweest maar onze GPS stuurde ons altijd naar Hemiksem. Wat bleek nu, "Kieken N° 1 en Kieken N° 2" (respectievelijk wij dus), hadden de eerste keer niet door dat er een "Antwerpse Steenweg" is en een "Antwerpsesteenweg" en we hadden dus de laatste moeten ingeven (aan mekaar dus).

We twijfelden zelf aan onze GPS en waren de eerste keer ook al eens gaan kijken naar de Saturn. Want dat is al een oud beestje en die is allicht niet meer up-to-date, dachten we zelfs. Ja, ons "gezond verstand" is soms ook wel eens zoek.

Hierdoor bleek dat we de eerste keer al eens voorbij gereden waren en niet opgemerkt hadden. Ach neen, hondstrouw volgde wij de GPS die Hemiksem zei, terwijl we geacht werden in Kontich te blijven.

Wel een kleine voetnoot van bij de eerste keer: Luc wist dat waar de Delhaize lag in Kontich het Antwerpse Steenweg (toen nog van elkaar dachten we) was.. dus waren wel naar daar gereden.

Dus we zijn er geraakt én hebben daar onze goesting gevonden in TV-meubel en kast.

Maar goed.. nu wordt het tijd dat ik naar de "Wat als...." toe ga.

Delhaize = kortbij = boodschappen daar i.p.v. bij de vroegere werkgever van de Geubels.

In de winkel zie ik dus een man onze kar vastnemen en aanzetten om ermee te vertrekken terwijl hij ineens zich iets realiseert, zeker als hij mij ook naar die kar ziet toestappen.

En hij zegt:

M.I.D (Mijnheer In Delhaize): "Ik dacht al dat ik iets niet juist was. Ik voelde een andere "energie".

En toen vond Luc dat ik dus dit had moeten antwoorden.



1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...