zondag 3 juli 2011

Walking down memory lane

Kasten opruimen is langs het verleden wandelen.

Een foto van mezelf die ik voorzien had van een stukje uit "Toujours" (Axelle Red), dewelke bij het heengaan van mémé in haar handen werd gevouwen, door de begrafenisondernemer (effe slikken weer) - TRIESTE TIJDEN

"Oevalize" (Houffalize) in putteke winter en geen verwarming. Goh, de Johaaaaaan en de Luc met dekentjes om zich heen om toch wat warm te krijgen. Allemaal nog zo jong op die foto's -GRAPPIG;

Een foto op de Flandria, nog niet weten dat ik zwanger was, een foto waar ik héél zwanger was en foto's van een 2 minuut oude Gaëtan - DOLGELLUKIG;

Foto's van een piepjonge schoonzus Karen en schoonbroer Ive met een paar maanden oude Gaëtan.. nu zelfs al ouders van twee mooie zonen. - TIJD STAAT NIET STIL;

En op de achtergrond "Good old Rod Stewart" met zijn twee mooie CD's (Soulbook en The Great American Songbook) en dan hoor je ineens een liedje, "Fly me to the moon!" en dan schiet ik in de lach... Dit is een teken.

Heden en verleden, zo mooi door elkaar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...