zondag 3 juli 2011

Memory Lane: zwangerschapsdagboek

Ook dat lag in de kast en moest even bekeken worden.

M. & K. hun dochtertje EL is ook een 17 aprillerke..dus op de dag dat Gaëtan werd geboren was zij net 2 geworden!

Zij hebben de zwangerschap heel close mee gevolgd en zo noteerde ik dus ook af en toe iets in mijn dagboek over haar, blijkbaar.

Ze kon destijds mijn naam nog niet uitspreken en voor haar was ik "Kieke/Kieka" en M. had haar dus verteld dat er een baby in mijn buik zat.

En dus zei ze als ze mij zag: "Kieke/Kieka baby!" Toen we wisten dat het een zoontje zou zijn, probeerde M. haar zijn naam te laten zeggen. Maar ze zei: "Tan". En toen Gaëtan zelf zijn naam moest zeggen zei hij "Tanneke" als je naar zijn naam vroeg, nadat hij zichzelf eerst een tijdje "Jeje" had genoemd.

Maar het leukste las ik toen hij er was.

M. had aan EL verteld dat Kieke/Kieka haar baby Tan er was en dat ze mocht gaan kijken en zei had héél kort geantwoord: "GEVONDEN!"

Haar interpratie.. dat de baby er was...

Toch leuk om terug te lezen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...