maandag 11 juli 2011

Schoen benen

Randy Dandy vindt van zichzelf dat hij "nochthans schoene benen" heeft.

Hoe het allemaal begon.

Ik en mijn collega vertrekken naar huis en staan aan de lift te wachten, en dan zegt hij: "Ach, de dames gaan al naar huis se!".

Uiteraard gaan we al naar huis, wij komen niet binnengewandeld om 9 uur, alsof het zondag is en we net koffiekoeken gaan halen zijn en zeeën van tijd hebben.

Dus ik antwoord hem: "Dat noemen ze de "vroege shift" en dan kan je dus vroeger doorgaan"!

"Tja, ik wou dat ik ook af en toe eens een rok aan had!!!", zegt ie.

Vrij seksistische opmerking, maar van hem verwacht je dat.

Dus mijn repliek: "Wie houdt er u begot tegen!"

"Bwa, toch maar niet, maar ik heb nochthans schoen benen zunne!"

Alsof wij nu op dat eigenste moment, in een krappe lift, nog maar één glimp wensten op te merken van die benen.

Die doet me echt aan Austin Power denken:

"Do I make you horny? Randy?"

Grote griezels toch!!!! :-)

3 opmerkingen:

elke zei

Aangezien hij vermoedelijk toch wel een stuk ouder is: daar geraak je nog wel van af ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Zeker, den Destop zit in mijn sjakos voor morgen ;-) Zo rap....gaat dat....

elke zei

lol! Je hebt een even slecht karakter als ondergetekende...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...