donderdag 28 juli 2011

Kunst op kindermaat

Om niet aan een verfverslaving te gaan lijden, gingen Gaëtan en ikzelf, in 't gezelschap van zijn vriend en diens mama gisteren een beetje kunst snuiven voor kids.

Aan de ingang van het Middelheim-park hingen plastieke boxen waar je een stukje kalksteen, aluminium, etc...in kan vinden. Samen met een instructieboekje in verhaalvorm ga je op zoek naar de beelden die dus uit de verschillende materialen gemaakt zijn.

De kids gingen de boxen dragen, maar wie kon er na 't eerste beeld al sleuren? Dé mama's inderdaad.

We hebben dus geslenterd van worsten/pensen in bomen, naar een tennismuur waar de kids en de mama's zich dan even sportief hebben bezig gehouden. ;-)

Waarna we dan zeurende kinderen krijgen die gingen zitten "zagen" op een bankje. Maar ze weten dat beide mama's daar niet écht aan toegeven.








We kwamen dan ook nog een "vreit neig" accident tegen in 't park.









Maar het was een mooie namiddag!

3 opmerkingen:

Moois van mie zei

merci om me hier aan te herinneren ! daar wilde ik ook nog naartoe maar dat was compleet mijn uit mijn gedachten ondertussen !

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

You're welcome!

zapnimf zei

Ik heb dat nog bij iemand gezien. En weer denk ik : ojaa, dat zouden we nog eens kunnen doen. (opschrijven op briefke, of ik vergeet het weer)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...